Uncategorized

BÜLENT KILIÇÇIOĞLU, 19 MAYIS MESAJI

Petrol–İş Sendikası Adana Şube Başkanı Bülent Kılıççıoğlu Yönetim Kurulu adına 19 Mayıs Gençlik spor bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.

Petrol–İş Sendikası Adana Şube Başkanı Bülent Kılıççıoğlu Yönetim Kurulu adına 19 Mayıs Gençlik spor bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı. Kılıççıoğlu’nun mesajı şöyle; “Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün doğumunun 145. yılında, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılını kutlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. 19 Mayıs 1919 tarihi, Mustafa Kemal Atatürk’ün, şanlı kurtuluş mücadelemizin ateşini yaktığı ve özgürlük bayrağımızı Anadolu’da dalgalandırdığı tarihtir. 19 Mayıs 1919 tarihi ulusal egemenliğe dayanan, tam bağımsız, çağdaş, demokratik Türkiye Cumhuriyeti’nin kurulmasına uzanan sürecin ilk adımıdır. Elinde ulusuna olan güveninden başka hiçbir şey olmayan Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs 1919 tarihinde Samsun’dan başlattığı bağımsızlık mücadelesi dalga dalga tüm vatana yayılarak tarihte eşine az rastlanır bir destan yazılmış ve Türkiye Cumhuriyeti’nin temelleri atılmıştır. Türk gençliğine olan güvenini ve inancını “Yükselen yeni nesil, istikbal sizsiniz diyen Petrol–İş Sendikası Adana Şube Başkanı Bülent Kılıççıoğlu sözlerini şöyle tamamladı. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yükseltecek ve yaşatacak sizsiniz” sözleriyle ifade eden Atatürk,  ulusumuzun varolma, bağımsızlık ve özgürlük meşalesinin ateşlendiği 19 Mayıs tarihini bayram olarak gençlere armağan etmiştir. Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, silah arkadaşlarını ve aziz şehitlerimizi saygı, şükran ve rahmetle anıyor, tüm gençlerimizin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyoruz” dedi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu